V2.1 / 01.02.2023
Quick Importer este un produs software, dezvoltat si intretinut de catre Abowe Solutions S.R.L. Termenii si conditiile generale prevazute in prezentul contract se vor aplica tuturor vanzarilor de servicii si produse software de catre Abowe Solutions S.R.L. in calitate de Furnizor, catre Cumparator/Client/Beneficiar/Utilizator si pot fi modificate oricand de catre Abowe Solutions S.R.L.
Furnizor denumit in continuare Furnizor – Abowe Solutions S.R.L. cu sediul in loc. Jucu de Mijloc, str. Principala, nr. 86E/7, jud. Cluj, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J12/7367/2022, avand Cod Unic de Inregistrare 47334848, telefon: +40 749 596 775, e-mail office@quickimporter.ro. Cumparator/Client/Beneficiar/Utilizator denumit in continuare Beneficiar– persoana fizica sau juridica ce utilizeaza aplicatia Quick Importer. Produsul Software – se refera la aplicatia Quick Importer cu toate modulele aferente. Servicii – orice serviciu acordat in legatura cu produsul software Quick Importer, inclusiv noi versiuni ale aplicatiei, suport tehnic care urmeaza a fi furnizate de catre Furnizor, Beneficiarului.
Abowe Solutions S.R.L. in calitate de autor/proprietar/dezvoltator al aplicatiei Quick Importer, cu sediul in loc. Jucu de Mijloc, str. Principala, nr. 86E/7, jud. Cluj, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J12/7367/2022, avand Cod Unic de Inregistrare 47334848, telefon: +40 749 596 775, e-mail office@quickimporter.ro si dumneavoastra, orice persoana fizica sau juridica care foloseste Quick Importer.
In baza termenilor si conditiilor prevazute in prezentul contract/acord, Beneficiarul dobandeste de la Furnizor dreptul de utilizare a aplicatiei Quick Importer, proprietatea Furnizorului, si beneficiaza de serviciile prevazute in prezentul contract. Prezentul contract se incheie pe o perioada determinata sau nedeterminata, in functie de oferta aleasa de catre Beneficiar.
Dupa efectuarea platii in contul Furnizorului, Beneficiarul are dreptul de a testa timp de 30 zile aplicatia Quick Importer cu dreptul de a renunta la utilizarea aplicatiei si a primi contravaloarea achitata pentru produsul software/servicii, fara un motiv anume. Beneficiarul are acces la servicii in legatura cu aplicatia Quick Importer, inclusiv acces la noi versiuni de aplicatie si suport tehnic, care urmeaza a fi furnizate de catre Furnizor, Beneficiarului. Indeplinirea obligatiilor de catre Furnizor se va realiza doar daca Beneficiarul a efectut plata aferenta utilizarii aplicatiei contractate sau serviciilor de care beneficiaza.
Pentru utilizarea aplicatiei si a serviciilor aferente oferite de catre Furnizor, Beneficiarul va achita Furnizorului o suma lunara/trimestriala/anuala sub forma unui abonament, conform intelegerii cu acesta. Pretul se va stabili de catre Abowe Solutions S.R.L. in functie de necesitatile beneficiarului si de perioada pentru care se achita serviciul. Pretul se poate afla prin email sau telefonic. Plata serviciilor de catre Beneficiar reprezinta acceptarea de catre acesta a pretului oferit de Abowe Solutions S.R.L. pentru aplicatia Quick Importer. Facturile vor fi trimise Beneficiarului in format electronic prin e-mail. Beneficiarul care reclama ca nu a primit e-mail-ul cu factura, nu este exonerat de la plata acesteia. Beneficiarul declara si accepta ca facturile emise de catre Furnizor, precum si orice copii sau extrase pastrate de Furnizor in forma electronica, constituie dovada totala si imediata a datoriei Beneficiarului catre Furnizor. Suma de plata stabilita de comun acord se va plati cu ordin de plata in contul Furnizorului.
Beneficiarul este de acord ca solutia software este oferita ca atare, fara niciun fel de garantie, explicita sau implicita. Furnizorul nu garanteaza ca produsul software indeplineste cerintele Beneficiarului sau ca functionarea acestuia va fi neintrerupta sau fara erori. In nicio situatie, Furnizorul nu va fi considerat responsabil pentru niciun prejudiciu direct, indirect, incidental, punitiv, special sau pentru orice daune tangentiale, indiferent de modul in care acestea au fost cauzate si indiferent daca acestea au o natura contractuala, delictuala sau decurgand din neglijenta sau din orice alt domeniu de drept sau din raspunderea rezultata din utilizarea sau incapacitatea de utilizare a solutiei software, chiar daca Furnizorul este informat despre posibilitatea producerii unor astfel de daune. In situatia in care competenta jurisdictionala a Beneficiarului nu permite excluderea raspunderii, prezentul articol nu va fi aplicabil. Cu toate acestea, in niciun caz raspunderea Furnizorului nu poate depasi suma platita de catre Beneficiar pentru produsul software.
Prezentul contract inceteaza in urmatoarele cazuri:
Rezilierea prezentului acord nu va avea niciun efect asupra obligatiilor deja scadente intre Parti sau a obligatiei de confidentialitate.
Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica unilateral dispozitiile prezentului Contract in conformitate cu legislatia romana in vigoare la momentul respectiv, daca incalcati sau daca avem motive intemeiate sa credem ca veti incalca termenii si conditiile noastre. Ne rezervam dreptul de a anula sau suspenda imediat si pe termen nelimitat serviciile noastre de care beneficiati dumneavoastra, daca incalcati sau daca avem motive intemeiate sa credem ca veti incalca termenii si conditiile noastre. De asemenea vom intrerupe serviciile noastre catre dumneavoastra, la discretia noastra, daca va angajati intr-o conduita pe care noi o consideram inacceptabila.
Orice împrejurare externa, imprevizibila, de neinlaturat sau dincolo de vointa partilor (“Forta Majora”), care intarzie sau impiedica îndeplinirea obligatiilor sau încercarea de a remedia vreo încalcare a prezentului Contract, exonereaza de raspundere Partea care o invoca, cu conditia ca partea care invoca Forta Majora sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, în scris, în maximum 5 (cinci) zile de la aparitie. Partea care invoca Forta Majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti încetarea cauzei acesteia în maximum 5 (cinci) zile de la încetare. Niciuna dintre Parti nu raspunde de neexecutarea la termen sau/si de executarea in mod necorespunzator – total sau partial – a oricaror obligatii care ii revin in baza prezentului acord, daca neexecutarea sau executarea necorespunzatoare a obligatiei respective a fost cauzata de forta majora.
Prezentul acord va fi guvernat si interpretat conform legii romane. Orice situatie ivita pe parcursul derularii prezentului Contract cu privire la intelesul, intinderea, executarea sau incetarea acestuia va fi solutionat pe cale amiabila.
Termenii si conditiile in vigoare la data la care Beneficiarul i-a acceptat vor guverna achizitiile Beneficiarului si vor constitui Contractul de furnizare intre Parti. Inainte de urmatoarea achizitie/innoire a abonamentului, este posibil ca Furnizorul sa fi actualizat Termenii si conditiile contractuale, fara sa notifice Beneficiarul. Beneficiarul trebuie sa citeasca Termenii si conditiile actuale de fiecare data cand reinnoieste licenta Quick Importer.
Pentru Furnizor, protectia datelor dvs este foarte importanta, motiv pentru care acesta asigura dreptul dvs la protectia datelor cu caracter personal dedicand resurse necesare pentru a prelucra datele dvs. în deplina concordanta cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protectia datelor” sau “GDPR”), cu modificarile ulterioare. Datele sunt colectate in scopul asigurarii celor mai bune oferte ptr dvs si pentru a va oferi cea mai buna experienta in relatia cu Furnizorul. De aceea, datele dvs este necesar sa fie actualizate in permanenta. Aveti posibilitatea sa interveniti oricand in ceea ce priveste acuratetea si utilizarea datelor. Va rugam sa ne contactati cu incredere pentru a le rectifica. Datele sunt colectate conform cerintelor legale. Mentinem masuri adecvate de siguranta administrativa, tehnica si fizica pentru a va proteja datele cu caracter personal împotriva distrugerii, pierderii, modificarii, accesului, dezvaluirii sau utilizarii accidentale, ilegale sau neautorizate si altor utilizari nepermise. Furnizorul respecta cerintele legale in privinta protectiei datelor dvs si are grija ca toate operatiunile de prelucrare sa fie realizate numai in interesul dvs. Furnizorul nu va pastra datele cu caracter personal pentru perioade de timp mai mari decât cele necesare pentru scopurile prelucrarii lor. Atunci când datele cu caracter personal nu mai sunt necesare, acestea vor fi distruse sau depersonalizate, exceptând datele ce trebuie pastrate sau transferate catre arhiva de stat în cazurile stabilite prin lege. Furnizorul isi rezerva dreptul de a actualiza si modifica periodic prezentul articol de protectie a datelor cu caracter personal, pentru a reflecta orice modificari ale modului în care prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in acord cu modificarile cerintelor legale. Contactati-ne cu incredere pentru orice intrebari cu privire la protectia datelor si la modul in care ele sunt utilizate pentru a va oferi o experienta excelenta in relatia cu Furnizorul.
Partile se angajeaza sa respecte confidentialitatea oricarei informatii legate de încheierea, executarea si/sau încetarea prezentului Contract. Prin aceasta se înteleg toate informatiile obtinute atât în perioada precontractuale (ofertare), cât si pe parcursul derularii prezentului contract, acestea fiind destinate exclusiv pentru realizarea obiectului prezentului contract. Partile vor permite accesul la informatiile Confidentiale numai acelor persoane/ angajati care trebuie sa le cunoasca în scopul îndeplinirii obligatiilor asumate de Parti prin prezentul Contract si vor instructa orice asemenea persoane/ angajati în legatura cu natura confidentiala a informatiilor respective. Fiecare Parte raspunde pentru orice încalcare a confidentialitatii rezultata din activitatea angajatilor si/sau a colaboratorilor sai în ceea ce priveste datele sau informatiile ce apartin celeilalte Parti.
Partile declara ca au negociat toate clauzele prezentului Contract care contine toate intelegerile intervenite intre parti si inlocuieste orice intelegeri sau acorduri prealabile, scrise sau verbale, cu Furnizorul referitoare la obiectul Contractului.