Aici veți găsi răspunsuri la cele mai des întâlnite întrebări referitoare la produsul nostru și serviciile oferite. Suntem dedicați să vă oferim suportul necesar și să vă ajutăm să utilizați Quick Importer în mod eficient.
Echipa noastră de suport tehnic este, de asemenea, disponibilă pentru a vă oferi asistență suplimentară în cazul în care întrebarea dumneavoastră nu este acoperită în această secțiune. Vă încurajăm să ne contactați prin intermediul prin intermediul paginii de contact.
Pentru moment, cu ajutorul Quick Importer puteti importa documente in Saga si WinMentor.
Puteți importa facturi de intrare și ieșire, încasări și plăți, atât în Saga, cât și în WinMentor.
Documentele pot fi importate din alte programe software, spre exemplu magazine online. Și in cazul unor migrari de date din alte programe de contabilitate puteți utiliza Quick Importer. Important este ca indiferent de sursa documentelor, acestea sa poata fi exportate spre un fișier Excel de tip *.xlsx, *.xls sau *.csv sau sa le putem copia ușor din alte formate în format tabelar.
În general, documentele sunt puse la dispoziția societății de contabilitate de către societatea pentru care se face importul sau de către partenerii acesteia. Majoritatea software-urilor cu ajutorul cărora se generează documentele, oferă si posibilitatea de export în format Excel / *.csv.
În cazul facturilor de intrare/ieșire există atât posibilitatea de a importa datele din șablonul oferit de Quick Importer, cât și posibilitatea de a le importa din orice alta structura a fișierului Excel. Pentru încasări și plăți există posibilitatea de a importa datele doar din șablonul Quick Importer.
Pentru importul în Saga, coloanele necesare importului sunt Data, Numar factura, Partener, Baza, TVA, Denumire serviciu / produs. În cazul WinMentor, pe lângă aceste coloane mai sunt necesare și coloanele Simbol tip contabil, Simbol gestiune.
Pe lângă cele mai uzuale câmpuri pentru importul în Saga de facturi, aveți posibilitatea de a importa toate câmpurile pe care le oferă Saga în documentația de import.
Prin modulul Saga, în cazul repartizărilor de dividende, puteți genera atât fișierele de import pentru Saga (facturi și plăți), cât și documente Word personalizabile pentru Hotărârile AGA și pentru Dispozițiile de plată.
Quick Importer este o aplicație desktop, iar întregul proces de generare a fișierelor de import se desfășoară pe calculatorul dumneavoastră. Astfel, sunteți sigur că datele dumneavoastră și ale clienților dumneavoastră nu sunt încărcate în cloud sau pe alte servere.
Quick Importer se poate descărca de pe pagina Acasa sau direct de la acest link.
Quick Importer nu necesită instalare sau drepturi de administrator. Tot ce trebuie să faceți după descărcare este să dezarhivați fișierul descărcat într-o locație sigură și să înregistrați licența.
Da, puteți utiliza un singur modul Quick Importer, în funcție de necesitățile dumneavoastră.
În momentul în care apare o nouă actualizare, veți fi întrebat direct din program dacă doriți să descărcați noua actualizare. De asemenea, puteți verifica dacă există noi actualizări, apăsând pe numărul versiunii în dreapta jos pe interfața Quick Importer.
Quick Importer functionează pe sistemele de operare Windows.
Da, după descărcarea si dezarhivarea Quick Importer, puteți alege varianta gratuită Demo pentru testarea oricărui modul.
Pentru a vedea oferta detaliată a abonamentelor Quick Importer, va rugăm să deschideți pagina Abonamente
O licență Quick Importer poate fi utilizată pe un singur calculator. Pentru mai multe calculatoare veți avea nevoie de mai multe licențe, iar în acest caz, puteți cere o oferta personalizată în funcție de numărul de licențe si perioada aleasă prin emailul de la pagina Contact.
Da, pentru achiziția mai multor licențe puteți cere o oferta personalizată în funcție de numărul de licențe si perioada aleasă prin emailul de la pagina Contact.
La înregistrarea licenței veți putea opta pentru plata cu cardul în siguranță prin procesatorul de plăți al Libra Internet Bank sau pentru plata prin transfer bancar. În cazul plății cu cardul, licența vi se va activa la momentul plății. În cazul plății prin transfer licența va fi activată după încasarea plății și veți primi un email de confirmare.
Modulele active și valabilitatea acestora pot fi găsite la secțiunea "Contul meu" din Quick Importer.
Nu, dar puteți extinde valabilitatea modulului expirat din secțiunea "Contul meu" din Quick Importer.
Da, veți primi un email de notificare cu 7 zile înainte de expirarea modulului.
Puteți extinde valabilitatea unui modulul din secțiunea "Contul meu" din Quick Importer.